Om produkten eller modellen som du letade efter ha tagit slut, anmäl intresse så meddelar vi dig så snart den är tillgänglig igen.
Produktbeskrivning
Riiminka Olivia klänning trädgård
Olivia är den självklara skönheten på festen och en vacker uppfriskning i vardagen – ett mångsidigt favoritplagg. Det mörkbottnade, storblommiga mönstret är stilfullt återhållsamt trots sina färgstarka inslag. Den svagt A-linjeformade designen ger denna kortärmade klänning en lätt vidd och komfort.
Tygets bomull har både Öko-Tex Standard 100-certifikat, GOTS-certifikat och Bluesign-certifikat.
Kläder
klänningar
Storlek
S
M
L
XL
Färg
Blomma
Produktinformation
Material: 96% ekologisk bomull, 4% lycra Tvättråd: 40°C normal tvätt Storlekar: S-XXL Tillverkad i Finland
Riiminka Design
Leverans
Produkten kan levereras med följande leveransmetoder.
Posti Postipaket Finland
0,00 €
Postpaket till automat eller uthämtningsställe. Kod för spårning.
Matkahuolto Närpaket Finland
0,00 €
Matkahuolto Närpaket. Paket som kan hämtas från alla Matkahuoltos serviceställen. Spårningskod.
PostNord MyPack Hem
28,00 €
PostNord levererar paketet till din dörr eller brevlåda på överenskommen tid på vardagar mellan kl. 08 och 21, beroende på leveransområde och den tidsperiod du har valt. Du får en avisering om den kommande leveransen via appen, sms eller e-post.
Upphämtning från RIIMINKA & Aleksiina Design TAMPERE
0,00 €
Du kan hämta de produkter du beställt direkt från RIIMINKA & Aleksiina Design-butiken, Aleksis Kiven katu 15, 33200 Tampere. Vi meddelar dig via textmeddelande när ditt köp är klart för avhämtning.
Upphämtning vid VANJA SEA Shop & Studio BILLNÄS
0,00 €
Du kan hämta dina beställda produkter direkt från VANJA SEA Shop & Studio BILLNÄS-butiken på Ruukintie 9 B, 2:a våningen, 10330 Billnäs/Pinjainen. Vi meddelar dig via textmeddelande när ditt köp är klart för avhämtning.
Recensioner
Totalt Produktrecensioner
5
Täydellinen kesämekko!
Koko sopiva, malli väljähkö, pehmeä ja joustava materiaali, ei hiosta. Erittäin mukava päällä - ja vielä kaunis!
RIIMINKA: Kiitos palautteestasi. Kiva kuulla, että mekko on ollut kaikin tavoin mieleinen! :)